2013. június 25., kedd

Prológus

 Az, hogy 100 év töprengés után úgy döntöttem, hogy megismerem őket eléggé rizikós döntés volt, de meg kellett tennem. Nem bírtam tovább, hogy ne lássam az arcukat, amikor megtudják, hogy van még egy testvérük. 200 kerek évig New Orleans adott nekem otthont ahol mára már a vámpírok uralkodnak minden felett. A döntésemet meghoztam, így egyik napról a másikra Mystic Fallsban találtam magam 2 bőrönddel egy otthonos kis házban. A volt tulajdonos megigézése könnyű feladat volt így a nevemre íratva a házat behívás nélkül is bemehettem. A ruhákat és más cuccaimat meglepő gyorsasággal kipakoltam és elindultam a város központja felé. A szemem rögtön megakadt egy nagy táblán Mystic Grill. Úgy gondoltam iszom egy jó kis whiskyt, de rájöttem, hogy egy 15 éves lányt nem fognak itt kiszolgálni és első alkalommal nem szeretnék igézéssel bemutatkozni, így a narancslénél maradtam. Amint beléptem a bárpult felé haladtam, hogy megrendeljem az innivalómat. Miután kiadták körül néztem és láttam mennyire élettel teli ez a hely. A billiárd asztalnál versengő tiniktől a romantikus ebédjüket elfogyasztó idősekig mindenki itt volt. Megszerettem ezt a helyet. 
 Az italom elfogyasztása után úgy gondoltam beugrok hozzájuk. A bátyáimhoz. Igazából nem is tudom, hogyan nevezhetném őket. Én 600 éves vagyok ők körülbelül 160, de az eredeti koruk sokkal magasabb, mint az enyém. Mellékes. A ház, ami mögé surrantam hatalmas volt. Gondoltam meglepetésként fogok betérni hozzájuk. Hallottam, hogy mindketten bent tartózkodnak. És hallottam egy ismeretlen hangot is. Ezt figyelmen kívül hagyva tökéletes pillanat volt a „bemutatkozásra”. Az ajtót kicsapva beszáguldottam az ajtón az emeltre. Felkeltettem a figyelmüket. Majd az emeltről a nappaliba. A vámpír gyorsaság következtében nem láthatták az arcom. Egy kis „szórakozás” után megálltam a Salvatore fivérek között, amire ők ösztönösen félreugrottak. Damon hirtelen az ajtófélfának szorított mire én – mivel százszor erősebb vagyok – a szemben lévő falhoz passzíroztam. Erre könyörgő tekintettel az ismeretlen, különösen barna bőrű lányra tekintett, aki rögtön tudta mit kell tennie. Egyik pillanatról a másikra szörnyű fájdalmat éreztem a fejemben. Mintha erek pattannának el, majd gyógyulnának be és ez újra és újra megtörténne. Szörnyű volt. A földre zuhantam.
 - Ki vagy te? – kérdezte Stefan mélyen a szemembe nézve.
Nem tudtam válaszolni a fájdalomtól.
 - Csak… állítsd… le! – nyögtem ki nehezen. Majd a fájdalom abba maradt. Nem hittem volna, hogy egy boszorkány is köztük van.
 - Szóval ki vagy hercegnőm? – kérdezte Damon érdes hangján.
 - Én… Nem tudom, hogy mondjam el. – haboztam. Túl gyorsan történt minden.
 - Neved?
 - A nevem Alison Salvatore. – mondtam a földet bámulva. Éreztem a rám nehezedő tekintetek súlyát. Kellően meglepődtek.