2013. június 30., vasárnap

2. rész - A titokra fényderül

- Hogy mondtad? – kérdezte Damon a sokk hatása alatt.
 - Salvatore. Jól hallottátok. – mondtam majd leültem a kanapéra.
  - Az nem lehetséges. – próbálta magának bemesélni Stefan és magában már magyarázatot keresett a történtekre.
  - Vendégségben nem illik hazudni kislány. – mondta Damon és majdnem nyakon fogott mire én ülve, fél kézzel a szemben lévő székbe löktem őt.
  - Akkor mesélj el mindent. – mondta Damon megadva magát, feltartott kezekkel.
 - Stefan, Bonnie csatlakoznátok, kérlek? – Bonnie. Bonnie Bennett. Hallottam már róla. Stefan majdnem tátott szájjal óvatosan leült a fotelba, miközben Bonnie – mint akinek nincs mitől félnie – leült a Damon melletti székre. Csöndesen figyeltek.
  - Rendben. 1587-ben születtem és a szüleim Guiseppe és Emelinda Salvatore. – kezdtem bele.
  - Állj, állj, állj. Ilyen nem létezik. – bökte ki Damon.
  - Megengednéd, hogy befejezzem? – kérdeztem majd a pohár vérre néztem az asztalon.
  - Szóval születésem után, 15 évvel súlyos baleset miatt kénytelenek voltunk vámpírrá változni. A gond csak az volt, hogy anyáék nem akartak ilyenek lenni, szóval jobbnak vélték, ha elhagynak engem örökre. Így elmentek és soha többé nem láttam őket. Úgy tűnik egy boszorkány segítségével újra emberek lettek vagy valami ehhez hasonló, mivel ti is megszülettetek.
  - És ki változtatott át titeket? – kérdezte Bonnie aki eddig a fejében szorgalmasan jegyzetelt.
  - Niklaus Mikaelson. – válaszoltam vonakodva, mert hallottam, hogy mára már nincs jó híre Niknek.
  - Szóval akkor ti jóban vagytok. – gondolkodott hangosan Bon.
  - Akkor mi testvérek vagyunk? – kérdezték meglepetten.
  - Elvileg igen. – vágtam rá.
  - Erről tudtunk volna. – mondta Stefan majd Damon felé fordult, hogy az arc kifejezését megvizsgálja.
  - Látom téged nem lepett meg a dolog. – mondta a boszorkány.
  - Még mikor a kikapcsolt érzéseimmel jártam az utcákat New Orleansban akkor valaki mesélte, hogy találkozott egy Alison Salvatore nevű hölggyel, de nem érdekelt szóval nem is kérdezősködtem. – mesélte Damon miközben whiskyt töltött magának.
  - Hálás vagyok, hogy ezt megemlítetted az utóbbi 50 évben. – vágta rá szemrehányóan Stefan.
 - Annyira sok a hasonlóság bennetek. – kezdett bele Bonnie. – Olyan mintha Alison a keveréketek lenne. A sötét nagyon hosszú haja olyan, mint Damoné, közben zölden virító szeme, mint Stefané. Aztán a többi arcvonás és, hogy úgy beszélsz, mint Damon, de mégsem vagy érzéketlen. Úgy, mint Stefan. Érdekes. – állapította meg Bonnie, de közben nem vette észre az őt lesújtó tekinteteket. Az igazság az, hogy teljesen úgy van, ahogy ő mondta. A hajamat simítva Damonra néztem.
  - Ezt be lehet fejezni Bon. – nyögte ki Damon. – Állatból táplálkozol? – kérdezősködött.
  - Ha-ha. Jó vicc. Abból ki tud elélni? – nevettem el magam.
  - Például én. – mondta Stef és máris rám tört az a kínos érzés, hogy nem ismerem őket és máris poént csinálok az életükből.
  - Hmm… szóval Lexi? Nem igaz? – állapítottam meg pár perc után. Stefan úgy meredt rám, mint egy szoborra.
  - Te ismerted őt? – kérdezte halkan.
  - Persze. Próbált engem is rávenni, hogy mókusokat egyek. Ja meg persze ő mesélt rólatok először. – hátborzongató volt, ahogy a nyílt ajtón beáramló szél nekem csapta az emberi vér szagát. Egy barna hajú különösen ismerős lány lépett be óvakodva az ajtón. Ilyen nincs.