2013. augusztus 16., péntek

8.rész - Bree bárja

  - Jellemző. Ez itt Bree bárja. – mutatott a két kezével Stefan a nagy kéken világító tábla felé. A telefonom szerint ebédidő volt, de a környék a szokásosabbnál is kihaltabb volt. A bár ajtaja felé közeledve 2 fickó holt részegen nekem esett. Mi ez a hely? A székek és az asztalok porosak voltak. Nem értettem Stefanék mit szerettek ebben a helyben.
  - Ez most komoly? – kérdeztem a bárpult felé haladva.
  - Ne nézz így rám. Damon portyázott itt régebben. – magyarázkodott Stefan.
  - Jó a whisky és a hamburger. – mondta mentségül, miközben az egyik asztalon végig húzta az ujját majd lefújta róla a port.
  - Akkor együnk és utána… majd meglátjuk. – mondtam és helyet foglaltam az egyik bárpultnál lévő kevésbé poros széken. A felszolgáló lány odaadta a méretes hamburgereket. Nagy nehezen megettük őket majd mielőtt Damon rendelni akart volna egy kis piát, észrevett valakit, aki egy messzebb elhelyezkedő asztalnál bámult minket.
  - Itt a bulinak vége. – suttogta olyan halkan, hogy az emberi fül nem hallotta volna meg. – Kint a kocsinál találkozunk. – mondta és elsuhant majd pár perc múlva mikor realizáltuk, hogy mit akar utána mentünk. Mire kiértünk az autó motorja már beindítva várt ránk. Itt valami nagyon nem volt rendben. Damon és Stefan beültek, de én elejtettem a telefonomat. Mikor fölvettem volna egy kéz elkapott és vasfüvet fecskendezett egy tűn keresztül a nyaki vénámba. Elgyengülve összeestem és minden elfeketedett. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de mire föleszméltem egy köves cella szerűségben voltam vasfüves kötéllel a kezemnél fellógatva. Nem volt valami kellemes. Annyira fájt mindenem, hogy alig tudtam egy szót kinyögni.
  -  Se… gítség. – hebegtem félig kómásan. Egy sötét alak közeledett a félhomályból.
 - Semmi baj drágám. – mondta, mire én elkezdtem ficánkolni. – Nyugalom… nem fogunk megölni még, csak egy kicsit kínozni. – magyarázta el a helyzetet, mintha ez természetes lett volna. Ok nélkül kínozni valakit, ja, ez teljesen mindennapi dolog. Igazából nem lepődtem meg annyira, mint amire számítottak.
  - Úgyis eljönnek megmenteni. – nyögtem ki végül. A férfi keservesen elmosolyodott. A remény hal meg utoljára.
 - Hát itt a lényeg. – nevetett a férfi. Rámutatott egy srácra, aki a sarokban élesítette majd vasfűbe mártogatta az előtt fekvő késeket.
  - A te feladatod a kínzása ameddig nem érnek ide érte. – utasította a fiút majd készült elmenni.
  - Nincs mersze maga csinálni? – kérdeztem kínok közt. Felém fordult és közel jött.
  - Én nem szeretek gyerekeket, vagyis annak kinézőket kínozni. Nem vagyok szívtelen. Ezért választottam őt. Ki vannak kapcsolva az érzései. – vigyorodott el a férfi majd az Ednek szólított srác hátát megpaskolva elhagyta a cellát.
A fiú lassan összepakolta a késeket és mindet szépen sorjában kirakott. Tuti, hogy valami nem stimmel vele. Kiválasztott egy kést és elindult felém.
   - Miért csinálod ezt velem? – kérdeztem.
   - Ezért mert ezt parancsolták. – azt hittem ki vannak kapcsolva az érzései. Akartam is mondani, de már mindegy volt. A mellkasomon erősen végig húzta a kést. A többit, ha nem gond nem mesélem el. Szerintem nem szükséges, hogy elmondjam milyen egy vámpír kínzása.