2013. augusztus 7., szerda

7.rész - Az autóút

* * *
2 hét múlva
 - Szép jó reggelt! – szuszogott valaki a fülembe. Kol mellkasán találtam magam. A reggel hevében nem értettem, hogy hogy került ő ide.
 - Te mikor jöttél át? – kérdeztem ásítva.
 - Most reggel. – mosolyodott el. Nem lepődtem meg a válaszán. Teljes mértékben rá vallt.
 - Azért örülök, hogy itt vagy. – mosolyogtam vissza majd eldőltem a mellettünk sorakozó párnákra.
 - Remélem szépet álmodtál. – vigyorodott el. Vettem a célzást. Rájöttem, hogy az álmomat ő idézte elő. Felálltam és mivel egy szál pólóban és alsó neműben szoktam aludni felvettem egy köntöst magamra és kómásan elindultam a fürdőszoba felé. Kolt figyelembe se véve elkezdtem zuhanyozni. A mai világban ez már természetes dolog, de amilyen évszázadban mi nőttünk fel ott ez nem volt normális cselekedet. Pár perc múlva mikor már párás lett a zuhanyzó üvege, Kolt hallottam beslisszanni. Mosógép tetején üldögélt.
 - Ide adnád a törülközőt? – kértem miután lefürödtem és kinyúltam, hogy átadhassa.
 - Ó túl messze van. – mondta vigyorogva.
 - Ha-ha. – nevettem erőltetetten majd kisurrantam érte.
 - Szóval ma mit csinálunk? – kérdezte az arcomat fürkészve.
 - Ma elmegyek Stefannal és Damonnel. Tudod… ismerkedni. – mondtam gúnyolódva miközben a mai öltözékem után kutattam. Gyorsan felkaptam őket majd leráncigáltam Kolt a konyhába.
 - Nem ismered őket már eléggé? – kérdezte unottan. Gonoszul próbáltam ránézni, de ő csak visszamosolygott.
 - Kérsz valamit reggelire? – kérdeztem miközben a kávés poharamat próbáltam megtalálni.
 - 100%-os B. – hát igen. A kedvence. Én személy szerint nem érzem a különbséget az A, B és a Nullás között. Mellékes. Kiöntöttem egy pohárba a tasak tartalmát és odavittem neki. Hamar megcsináltam a kávém és bekapcsoltam a tv-t. Valami hír ment egy újabb „állat” támadásról. Jellemző. Lassan már figyelembe sem vesszük őket.
 - Na jó nekem tényleg mennem kell. Este olyan 10 körül gyere át. – mondtam neki és egy puszit dobtam az ajtóból. Válaszul csak egy savanyú mosolyt kaptam. Mire a Salvatore házhoz értem a fiúk már az ajtónál vártak.
 - Indulhatunk? Neked nem kéne egy gyerekülés?– kérdezte teljesen komolyan Damon.
 - Nem köszi, apa. – vágtam vissza. Stefan csak mosolygott. Damon kocsijával mentünk. Az út csendesen telt. Végig zene szólt, szóval alkalmam sem volt megszólalni. De szerencsére nem volt kínos csönd. Az egész teret kitöltötte a rocknak hallatszó dallam, ami a kocsi CD lejátszójából bömbölt. Egész úton az ablakon keresztül fürkésztem a tájat.
 - Nem lesz furcsa, hogy a húgunkat leitatjuk? – kérdezte a csendet megtörve Damon. Elnevettem magam. Érdekes volt, hogy a húgának szólított. Azt hiszem Stefan kevésbé érzett rá erre a „testvéres” dologra. Pedig azt mondták, hogy ő jobb, mint Damon, de mégis úgy éreztem, hogy majd hozzászokik a dologhoz.
 - Gond van öcsi? – kérdezte Damon az utat bámulva. Stefan csak legyintett egyet mire Damon a szemét forgatta. Éreztem az izgatottságán, hogy nem sokára megérkezünk az áhított helyre. A kormányon való dobolása az őrültbe kergetett szóval örültem, hogy végre megálltunk.
 - Itt vagyunk! – ujjongott Damon majd leállította a motort.
  - Mégis hol van az az itt? – kérdeztem gyanakodva. A város neve sehol sem volt kiírva. Mintha csak az emberek képzeletében létezne ez a hely.