2013. szeptember 15., vasárnap

12.rész - Édes otthon

      - Hogyha megtetted a kellő hatást haza viszel? – kérdeztem Kolt miközben feltápászkodtam a kanapáról. Odasuhant mellém, hogy elkapjon, mielőtt a padlón találnám magam a testvéreimmel.
- Majd jelentkezem. – mondtam erőltetett mosollyal az arcomon a fiúknak és a lépcsőnél hallgatózó Elenának. Kifelé menet Forbes seriff autója parkolt le az enyém mellé. A „sejtelmes” arckifejezésével kiszállt és felénk közeledett.
            - Mi történt? – kérdezte, de nem értettem mire gondolt. Majd leesett, hogy úgy nézhettem ki, mint egy agyon mosott rongy.
            - Már minden rendben. – mosolyogtam rá biztosítékul, hogy jól vagyok.
            - Akkor jó. Damont keresem. Bent van? – kérdezte az ajtót fürkészve.
            - Igen seriff. Bent találja őket. – mondta Kol majd elindultunk az autóm felé.
Nagy nehezen beültem az anyós ülésre és magamhoz vettem a mélyhűtős könyöklőben tárolt vér tasakot. Nem volt valami friss, de a mai nap után ez jól jött.
            - Kik tették ezt veled? – kérdezte Kol mérgesen két előzés közben.
            - Nem lehetne, hogy holnap beszéljük ezt meg? –kértem. – Eléggé megviselt ez a dolgok és ki szeretném pihenni.
            - Akkor majd holnap suli után elmegyek hozzád. Oké? – mosolygott rám és megsimította a kosztól és vértől gyötört hajam. Leparkolt a házam előtt, egy puszit nyomott a homlokomra és haza ment. Gyorsan lefürödtem, megmostam a hajam és bekentem a lassan gyógyuló sebeimet, majd miután felöltöztem és megágyaztam, beraktam egy filmet és az ágyba bújva próbáltam magamra erőltetni az álmot.

***

Erőteljes kopogásra ébredtem. A nehezen nyíló szemeim nem segítettek abban, hogy lejussak az emeletről. Mire leértem a dörömbölés abba maradt szóval gyorsabbra vettem a tempót, hogy odaérjek, mielőtt elmenne.
            - Igen? – kérdeztem rekedtes hangon. Rebekah volt az.
          - Te még nem vagy kész? Úgy látom eléggé elaludtál, mert kb. 20 perc múlva becsöngetnek. – mondta miközben berontott az ajtómon. Eléggé izgatottnak tűnt ahhoz képest, hogy egy túl sokat élt tini lány lakozik benne.
            - Basszus. Teljesen kiment a fejemből a suli és még be is kell iratkoznom. – mondtam miközben a fejemhez kaptam. Gyorsan felrohantam és kiválogattam a legnormálisabb gönceimet a szekrénybe pakolt dobozokból és magamra kaptam őket. Gyors fogmosás, majd smink és kész is lettem. Mondjuk sosem az az „öt óráig készülődöm” típus voltam, de ez is rekordnak számított.
            - Táska? – kérdezte Rebekah miközben a cipőjének a sarkáról próbálta lekaparni a rendezetlen kertem által okozott sarat.
            - Huh, tényleg. – a lehető legközelebb lévő bontatlan dobozva, belenyúlva megtaláltam a vállra akasztható táskám, belepakoltam pár hamisított iratot – mivel nem hinnék el, hogy 600 éves vagyok – füzetet, tollat és az uzsimat. Egy tasak vért.
            - Mehetünk. – mondtam mosolyogva, majd bezártam magam mögött az ajtót. Az út csöndesen telt. Az homlokomat az ablakhoz döntve gondolkoztam a tegnap történteken és azon, hogy ez kevésbé viselt meg, mint gondoltam. A városban szerencsére minden közel van szóval szerencsére nem volt időm annyit gondolkozni, hogy megint átéljem a kínzás okozta fájdalmakat. A suli hatalmas volt és szebbnél szebb autók lepték el a parkolókat. Egy nagy füves rész vette körül az iskolát kisebb-nagyobb padokkal és asztalokkal díszítve. A diákok úgy hemzsegtek, hogy alig lehetett keresztül jutni az ajtóig. Valaki elkapta a vállamat.
            - Na, hogy tetszik? – kérdezte Stefan. Ma a többi naphoz képest nem volt annyira szürkés a tekintete. Kellett pár másodperc mire rájöttem, hogy a suli kinézete érdekli.

            - Eddig szép, de kíváncsi vagyok milyen belülről. Szóval menjünk. – invitáltam őket, majd neki vágtam a hosszúnak tűnő útnak az üvegajtó felé.