2013. augusztus 30., péntek

10.rész - A Wesco család


1866    /Stefan szemszögéből/
  - Azt hiszik, bolondok vagyunk. Pedig köztünk élnek. – mondta Kevin a családfő. Tudtam, hogy ránk a vámpírokra érti.  Tennem kell valamit, hogy megállítsam őket. Nem szabad megtörténnie… megtörténnie a múltnak.
Pár hónap múltán – miután a tanácsnak bebizonyították, hogy élhetnek, léteznek vámpírok – a téren sok ember összegyűlt. Készült valami. Szerencsére rám és Damonra nem gyanakodtak, mert tudtunk a napfényes órákban is kint tartózkodni. Mire a tömegen keresztül törtem magam már késő volt. Saraht kiengedte Kevin egy fekete acél dobozból és a tömeg szeme láttára- mivel neki nem volt gyűrűje - égett másodpercek alatt porrá. Ha segítettem volna, akkor rájöttek volna, hogy én is közülük való vagyok. A „műsör” végén mindenki tapsolt. Szörnyű látvány volt, ahogy a port csak kiseprik az egyik fa alá.
  - Megölték… megölték Saraht. – dadogtam Damonnak. Nem tudtam mit szóljak. Ismertem a lányt. Sőt túl közel álltam hozzá, hogy semmibe vegyem a történeket és csak úgy elsétáljak. Túl közel voltam, hogy a gyász elöntsön.
  - Bosszút fogunk állni. – mondta ki helyettem is Damon. Egyetértettem vele. Teljes mértékben.
  - Még ma este. – ezzel eldőlt a Wesco család sorsa.
Pár óra múlva mikor már a nap súrolta az ég alját és elfújták a közvilágítás az utakon, megközelítettük a család házát. Könnyű prédák voltak.  Damonra néztem majd bólintott ezzel rájuk törtünk. Kevinnel kezdtük és…

Napjainkban.

  - Oké oké értem. Nem kell folytatni. – kérte Bonnie Stefet.
  - Pedig csak most jött volna a vicces része a sztorinak. – mosolygott Damon. Bonnie csak intett egyet majd töltött magának egy pohár vizet nyugtatás képen.
 - És most abban a házban vannak ahol megtörtént a mészárlás. Mármint a romjaiban… - mondta csalódottan Stefan.
  - Szerinted köze van a régen történtekhez? – kérdezte nyugtalanul Damon.
  - Nem lehet véletlen. Gondolom az őseik naplót is vezettek és a mostani Wesco család rátalált. Bosszúra szomjasak. – gondolt bele Stefan. –Indulnunk kell. Most azonnal.
Elena lépett be az ajtón.
 - Hát ti miben mesterkedtek? Bonnie? – kérdezte gyanakodva Elena majd könyörgően nézett Stefanra, hogy magyarázza el a történeket.
  - Indulnunk kéne. – célozgatott Damon, hogy lehet, hogy ebbe nem kéne belekeverni Elenát.
  - Az történt, hogy Alisont elrabolták. – vallotta be Stefan. Damon a homlokára szorított kézzel csóválta a fejét.
  - Segíthetek valamiben? – kérdezte a lány kedvesen majd megsimította Stefan vállát. Úgy látszik, Elena még mindig hezitál a két fiú között. Mellékes.
  - Akkor induljunk. Minél előbb odaérünk, annál hamarabb kideríthetjük mi ez az egész. – állapította meg Damon majd a lányokat ott hagyva elindultak az autók felé.
Az úton a ház felé megbeszélték a tervet. Stefan a családfővel fog beszélni és lefoglalja őket, ameddig Damon kiszabadít engem a fogságból. Általános tervnek látszott, de beválhat. Mikor már látó távolságon belül volt a ház megálltak az erdő szélén.
  - Innen gyalog megyünk. – mondta Stefan majd vámpírgyorsasággal másodpercek alatt a ház bejárata mellett guggoltak csendesen. Damon valamit mutogatott az ajtó felé majd a kocsira, de inkább maradtak az eredeti tervnél.
Hallottam valakit a lépcsőn lejönni. Egyszer csak megláttam Damont majd az árnyékban ücsörgő fiút verekedni. Nem tartott sokáig, de reméltem, hogy az ablaknak repülő szív nem Damoné volt.