2013. augusztus 1., csütörtök

6.rész - Az Ősiek

- Tudtam, hogy Alison miatt visszatérsz Kol. Mikre képes a szerelem. – gúnyolódott Klaus. Tudtam, hogy Kolt ez fel fogja húzni szóval megfogtam a kezét és beljebb húztam.
  - Ne gorombáskodj Nik. – nevetett Rebekah.
  - Ki kér egy kis frissítőt? Jöhet a szokásos Ali? – kérdezte Klaus majd a whisky felé nyúlt. Elégedetten bólintottam és leültem a kanapéra. Az éjszaka meglehetősen jól telt. Elmesélték mik történtek velük itt Mystic Fallsban és a többi városban ahol az utóbbi 200 évben éltek, majd én is elmeséltem az én történetemet. Mikor New Orleansról meséltem kellőképpen figyeltek. Imádták azt a helyet. Körülbelül hajnal kettőkor haza indultam a Mikaelson házból. Jól éreztem magam. Otthon lefürödtem, ittam egy forró kávét és elmentem aludni. Ez a két nap is sűrű volt. Mi vár még rám.

              Visszaemlékezés a Niklaussal való első találkozásra

Éreztem, hogy vér folyik ki a fejemből.  Nem tudom meddig lehettem eszméletemen kívül, de mikor nagy nehezen kinyitottam a szememet vettem észre hogy egy fal és a szekér közé vagyok szorulva.
            - Anya? – kérdeztem, mert láttam, hogy nincs magánál. Az szekér kerekénél feküdt a fejét az ölébe támasztva. Csak bámult a semmibe. Üres volt a gyönyörű barna szeme. A tarkója és a fehér ruhája tele volt vörös foltokkal. Szörnyű látvány volt, azt kívántam bárcsak ne kellett volna ezt végig néznem.
            - Áhh. – sziszegtem, mert a sajgó végtagjaim nem engedték, hogy az édesanyám felé nyúljak. Egy alakot láttam közeledni. Egy hirtelen mozdulattal leválasztotta a falról a kocsit és én kínok közt a nyári napsugarak által forró aszfaltra zuhantam. A férfi közelebb lépett.
            - Akarsz még az élők sorában szerepelni? – kérdezte fura akcentussal miközben a vérző sebeimet mohón fürkészte.
            - Te-természetesen, uram. – dadogtam. Rám mosolygott.
            - Vegyél egy utolsó búcsút édesanyádtól, mert soha többé nem láthatod. – mondta, de nem értettem. Éreztem, hogy a szemeim fájni kezdenek. A következő pillanatban sós könnyek gördültek le az arcomról, mert rájöttem, hogy haldoklom és a pár méterre fekvő test már nincs az élők között. Elképzeltem, hogy anyám homlokon csókol, majd finoman letörli a rúzst rólam. A férfi megunhatta a sírásomat, mert elváltozott az arca és vörös szemei az éjszaka sötétségében fénylettek. Sikítani akartam, de ő eltakarta a számat.
            - Csak segíteni akarok. – magyarázta és mélyen a karjába harapott, majd a számhoz emelte a véres csuklót és biztatott  hogy igyak belőle, de csak szabadulni próbáltam a réz íze elől. Egyik pillanatról a másikra kikapta a kezét az ajkaim közül és a szememet fürkészte.

            - Amúgy a nevem Niklaus Mikaelson, hölgyem. – mondta, majd egy óvatlan pillanatban kitörte a nyakam és elfutott.